“Dit is een uur om lief te hebben”

Dit is een uur om lief te hebben
Een uur en een dag om lief te hebben
Een dag en een leven om lief te hebben
O, er is zoveel

Daar is een kind om lief te hebben
Een kind en een vrouw om lief te hebben
Een vrouw met een man om lief te hebben
O er is zoveel

Toon Hermans – Uit: Dit is een plek om lief te hebben

jpeg188

Het was vandaag weer een mooie dag en ik had het voorrecht om wederom een prachtig gezin te mogen fotograferen voor VerwenMoment.

Vincent en Natalie hadden aangegeven graag foto’s te maken op het strand. We kozen daarvoor een rustig stukje strand uit in Rockanje, waar je ook mooi door de duinen kunt wandelen. Het weer zat mee en de kinderen waren ook ontzettend enthousiast. Er ontstonden prachtige momenten, die ik heb mogen vastleggen. Zoals Natalie zei: “Dit is zo mooi, dit is voor altijd.”

Steeds als ik mensen ontmoet die, ondanks tegenslag, zo positief in het leven blijven staan, ben ik ontzettend dankbaar dat ik dit mag doen. Hoe tof is het, om met iets dat ik leuk vind andere blij te kunnen maken.

Ben je ondernemer en wil ook graag een dienst of product aanbieden of behoor je tot de doelgroep en zou je graag kans maken om iets te winnen? Ga dan voor meer informatie over Verwenmoment naar hun Facebookpagina

jpeg187

watermerk-3310-2

 

Plaats een reactie